Genshin Impact

ویلاگ گنشین ایمپکت . راهنما ، دیسکورد ، تصاویر

Genshin Impact

ویلاگ گنشین ایمپکت . راهنما ، دیسکورد ، تصاویر

گنشین ایران

معرفی سرور گنشین ایمپکت

چهارشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۹، ۰۵:۰۶ ب.ظ

معرفی سرور گنشین ایمپکت 

 

Genshin Impact 1.2 update will retroactively reward travelers with an  Acquaint Fate for every ascended character | GamesRadar+

 

سروری فوق العاده صمیمی و مفید . همراه با کانال ها جذاب و فعال . عضویت اتوماتیک با ری اکشن شما .

 

- اخبار بازی گنشین ایمپکت

- گپ ، کانالی برای گفت و گو راجع به بازی گنشین ایمپکت

- تصاویر بازی گنشین ایمپکت

- ویدئو کلیپ ها  ، کلیپ های کوتاه و فوق العاده جذاب در مورد بازی

- اسکرین شات ، کانالی برای به اشتراک گذاشتن اسکرین شات های شما و لحظات جذاب شما داخل بازی

 

- تالارهای صوتی

- موزیک

 

- تالارهای استریم ، استریم گیم توسط ادمین های سرور

 

 

برای عضویت و فعالیت داخل سرور فارسی زبان بازی گنشین ایمپکت از طریق لینک زیر میتونید اقدام کنید :

 

https://discord.gg/4FdxEw3Adf

نظرات  (۲)

سلام 

میخواستم بدونم اگر سرور رو تغییر بدیم اطلاعات و تجربه هایی که توی سرور قبلی داشتیم می‌پرد؟

مثلا با رنک ۳۷ و سرور آسیا ،اگر من سرور را عوض کنم و اروپا را انتخاب کنم تجربیات سرور آسیا می‌پرد یا فقط سرور عوض میکند ؟

ممنون .

پاسخ:
سلام . نه فقط سرور عوض میشه همین . 

من گنشین رو دانلود کردم ولی میگه آپدیت میخواد و با وضع این نت و فیلترینگ نمیدونم چکار کنم. ممنون میشم راهنمایی کنین

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی